5 niezbędników biurowych

wrz

14

2017

5 niezbędników biurowych


W nowoczesnym biurze łatwo znaleźć innowacyjne przybory, które usprawniają pracę i podnoszą jakość wykonywanych usług. Wystarczy dobrze rozejrzeć się po kilku takich miejscach, gdzie praca wre, a pracownicy w locie chwytają artykuły biurowe, by załatwić palące sprawy. Czego w biurze nie może zabraknąć?


Nienaganny podpis

Biuro to miejsce, w który dzieją się ważne sprawy. Co rusz trzeba podpisać ważne dokumenty, czy złożyć parafkę na pilnej umowie – tu nie mam miejsca na rozmazania i nieestetyczne popisy. Stąd potrzeba artykułu piśmiennego, który nie zawiedzie w najbardziej stresujących momentach. Dokument Pen to właśnie taki rodzaj pióra, które zawiera niespotykanie profesjonalny tusz permanentny nadającym się do podpisywania umów, faktur, weksli, papierów wartościowych, certyfikatów. Jego tusz nie blaknie, jest odporny na działanie czynników zewnętrznych, ma wyrazisty kolor i idealnie wyważoną końcówkę. To majstersztyk, a tylko takie są w stanie sprostać najwyższym wymaganiom…





Ekonomiczny typ

W każdym biurze potrzebne są długopisy. One po prostu muszą być! W pracy sporo się notuje, podpisuje, wypełnia – na każdym biurku artykuł piśmienny powinien się znajdować. W tym zestawieniu proponujemy niedrogi (kosztuje tyle co lizak!), ale niezawodny model, którego wielkim atutem jest bardzo długa linia pisania, bo aż 1500 m! Wiemy doskonale, że taki wynik wzbudza wielkie „WOW”, dlatego tak nazwaliśmy ten niepozorny produkt! Do tego świetnie się nim pisze! To metry przyjemnej pisaniny...






System do archiwizacji

To sprytne narzędzie do przechowywania ważnych dokumentów, kserokopii, czy umów. Wolnostojący, wykonany z wytrzymałych i solidnych materiałów zabezpieczających druki przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych wpasuje się w szufladę lub będzie stanowić samodzielne medium. Zawiera wydrukowany indeks z przykładowymi nazwami zakładek oraz z możliwością wpisania własnych propozycji – wszystko po to, aby ułatwić znajdowanie i segregowanie dokumentów. System pochodzi z linii RECYCOLOGY i został wykonany w 50% z materiałów przetworzonych! Znakomicie sprawdza się także w domu, do organizacji rodzinnych dokumentów i pamiątek lub podczas planowania biura dla freelancera.





Kolor na tablicy

W każdym biurze zdarzają się spotkania typu: „burza mózgów”, prezentacje, pertraktacje z klientami. Większość cennych informacji ląduje wtedy na tablicy. Szczególnie podczas negocjacji nie można pozwolić sobie na nieprofesjonalne zachowania. W innowacyjnych markerach MAXIFLO zamiast sączka, pojawił się innowacyjny tłoczek, który dozuje odpowiednią ilość kolorowego płynu do końcówki. Wystarczy „klik”, aby popłynęła idealnie wymierzona kropla. W ten sposób możemy kontrolować zużycie i oszczędzać na zakupie kolejnych produktów. Poza tym sama linia pisania jest tutaj kilkakrotnie dłuższa niż w standardowych markerach, wynosi bowiem ponad 1000 m !! W portfolio znajdują się także modele EASYFLO, które można ponownie napełniać za pomocą uzupełniacza MWR1! To kolejne świetne rozwiązanie, niezwykle ekonomiczne i funkcjonalne. Te markery są ekologiczne i również piszą bardzo, bardzo długo – aż 950 m!








Złóż ciekawą propozycję

Albumy ofertowe Vivid to propozycja na nowoczesnych managerów, handlowców, biznesmenów. Mają przyjemną falistą oprawę w ciekawych odcieniach kolorystycznych! Ale co najważniejsze są wytrzymałe i dobrze chronią zawartość. W środku znajdziecie matowe i wysoko przezroczyste koszulki, które się nie sklejają i są dobrze wyprofilowane – nic z nich nie wyleci, a i komfortowo można wyjąć dokumenty, co sprawdza się w trakcie nieco stresujących spotkań. Są ekologiczne i bardzo designerskie, a do tego ożywią każde wnętrze!




<< POPRZEDNI WPIS|NASTĘPNY WPIS >>